Articles Comments

Novi Svjetski Poredak » MEDIJI » Šokantna prognoza belgijskog znanstvenika o Eurabiji: Bruxelles će do 2030. biti većinski muslimanski grad sa 20% ljudi koji podržavaju teroriste

Šokantna prognoza belgijskog znanstvenika o Eurabiji: Bruxelles će do 2030. biti većinski muslimanski grad sa 20% ljudi koji podržavaju teroriste

atomium-muslimaniPOČEVŠI OD 2008. – MUHAMED JE U BRUXELLESU NAJČEŠĆE I NAJPOPULARNIJE IME ZA DJEČAKE

Belgijski biro međunarodne istraživačke grupe Ivox objavio je podatke ankete među muslimanima – podanicima kraljevine.

Pokazalo se da od 500 ljudi, koji su sudjelovali u anketi, 20% podržava metode terorističke grupacije Islamska država.

Osim toga, oni su priznali da neće prijaviti ni predati vlastima svoje istovernike ako saznaju da pripremaju teroristički napad. I to su građani BELGIJE!!!!

Na sociologe se odmah obrušila paljba kritike, jer su navodno, koristili pogrešne metode i postavljali neodgovarajuća pitanja pogrešnim ljudima. Jer, u civiliziranoj Belgiji tako nešto nije moguće.

Ipak, istraživači su postigli svoj cilj, oslikali su situaciju i izazvali javnu diskusiju koja se vodi i u drugim europskim zemljama.

Belgijska transformacija

U Belgiji je 2011. izašla knjiga sociologa Felice Laseta “Iris i polumjesec”. Autor je još tada konstatirao: u našoj zemlji živi 700.000 muslimana od kojih polovica u Bruxellesu, što je belgijsku prijestolnicu pretvorilo u glavni grad “Eurabije” (tj. Europske unije koja je podvrgnuta islamizaciji).

Prema izračunima ovog znanstvenika, do 2030. većina stanovnika Bruxellesa bit će muslimani. Na razini čitave zemlje udio muslimanskog stanovništva povećat će se za 10%.

Godinu dana nakon objavljivanja tih istraživanja, u regionalni Savjet briselske općine Anderlecht izabrana su dva predstavnika partija “Islam”. Jedan od njih, Reduan Arus, otvoreno je iznio svoje ciljeve:

“U dužem razdoblju, kad ljudi postanu svjesni da su islamski zakoni povoljni za belgijski narod, otpočet će put ka islamskoj državi”.

Vlast u Bruxellesa su 2012. odustale od davne tradicije da na središnji trg grada stave živu jelku – simbol kršćanskog Božića. Umjesto nje stavili su nekakav art-objekt koji izdaleka podsjeća na jelku.

Administracija nije krila: tako je postupila da ne bi vrijeđala vjerske osjećaje muslimana. Kritičari takve odluke naglasili su njen karakterističan simbol – božićna jelka istjerana je iz grada u kojem se nalaze sjedala EU i NATO.

Inače, prema podacima vlasti belgijske prijestolnice, počevši od 2008. Muhamed je najpopularnije ime za novorođene dječake u Bruxellesu.

Socijalne suprotnosti

Prema informaciji IFOP-a (Francuski institut za istraživanje javnog mnijenja) 28 posto muslimana koji imaju francusko državljanstvo ispovijeda takozvani “autoritarni” islam. U apsolutnim vrijednostima njihov broj može doseći 1,5 milijun ljudi. To su uglavnom mladi, ne naročito obrazovani ljudi koji žive od različitih vrsta novčane pomoći na periferijama velikih gradova.

Upravo je ta skupina navela da stavlja vjerske principe i uvjerenja iznad vrijednosti Francuske Republike. Čak 80% svih ispitanika izjavilo je da djeca iz muslimanskih obitelji trebaju u školama dobivati “halal” hranu ( bez namirnica koje su u islamu strogo zabranjene ), 60% se izjasnilo da podržava da se u obrazovnim ustanovama nose feredže i burke. Anketa je provedena 2016.

Upravo tada, poslije terorističkog napada u Nici i ubojstva katoličkog svećenika u crkvi, koje su počinili islamski ekstremisti, vlasti su počele poduzimati neke mjere – zatvoreno je 20 džamija (od više od 2.000 aktivnih u zemlji), u kojima su propovijedane ekstremističke ideje, a također su počeli razmišljati o zabrani financiranja džamija i vjerskih objekata iz inozemstva.

Međutim, ti postupci koji su poduzeti post-faktum, suviše su zakasnili, smatra osnivač “Pokreta za Francusku”, bivši kandidat za predsjednika zemlje na izborima 2007. Filip de Vilje.

“Francusku ubija terorizam. Još ozbiljniji je problem to što – gubimo identitet”- napisao je u knjizi “Da li će sutra zvona zazvoniti “.

Po njegovom mišljenju to što su tijekom mnogo godina vlasti zatvarale oči na islamizaciju zemlje može dovesti do građanskog rata.

Taj rat se već vodi na socijalnom nivou i stalno se pojačava. Francuzi pale prihvatilišta koja su namijenjena za prijem migranata i ispisuju uvrede na zidovima džamija i vjerskih objekata.

Njemački šerijat

Nakon anketiranja Turaka koji žive u Njemačkoj, u lipnju ove godine sociolozi sa sveučilišta u Münsteru (Njemačka) zaključili su da se gotovo polovica njih 47% se slaže s tvrdnjom: “Za mene je važnije da slijedim postulate moje vjere nego slijediti zakone zemlje u kojoj živim”.

Otprilike isto toliko sudionika ankete izjavilo je da je islam – jedina prava religija, a 36% smatra da samo islam može riješiti probleme koji postoje u društvu.

Još 2014., prije migracijske krize u njemačkom gradu Wuppertalu (zemlja Sjeverna Rajna-Vestfalija) sa 350.000 stanovnika pojavila se “šerijatska policija”. Odred mladih “dobrovoljaca” patroliraju gradom kontrolirajući vjerski život muslimana (u tom trenutku gradska općina je brojala oko 30.000 sljedbenika islama).

Na čelu aktivista bio je Nijemac Sven Lau koji je primio islam i uzeo ime Abu Adam. Sudionici patrole razgovarali su s omladinom na ulici pokušavajući utvrditi da li upotrebljavaju alkohol ili duhan i uporno objašnjavali lokalnom stanovništvu da se trebaju odreći “štetnih navika” – odlazaka na koncerte, u barove, noćne klubove i diskoteke. Islamisti su postavljali na internet izvještaje o urađenom poslu.

Skandal je stigao do državne razine.

Ministar unutarnjih poslova, Thomas de Mezera, podsjetio je da vlast neće trpjeti na njemačkoj zemlji zakone šerijata i nikome neće dozvoliti da kleveće reputaciju policije. Poslije toga energični mladi muslimani prekinuli su svoje patroliranje. Ili su prestali to otvoreno činiti.

Poslije tog slučaja stručnjak za islam, Matias Roe, u intervju za DW izjavio je da se većina Nijemaca odnosi s dubokim nepovjerenjem, čak ne prema muslimanima koji žive u Njemačkoj, nego prema islamu kao takvom. Međutim, nastavljena je tiha islamizacija Njemačke.

U ljeto ove godine sud u gradu Bamberg (Bavarska) razmatrao je predmet nezakonitog (sa stanovišta njemačkih zakona) sklapanja braka između odraslog migranta-Sirijca i 15-godišnje djevojčice – izbjeglice iz iste zemlje. Na kraju je sud donio odluku da je par stupio u brak uz potpuno poštivanje sirijskih zakona poslije obavljenog sunitskog obreda i da se stoga njihova zajednica smatra legalnom.

Postoji još jedno obilježje sadašnjosti u Njemačkoj – muslimanske zajednice kupuju bivše kršćanske crkve i katedrale. To se dogodilo u Berlinu, Düsseldorfu, Hamburgu, Kölnu i nizu drugih gradova. Ako objekt ima povijesnu vrijednost uključujući i kultnu, onda po njemačkim zakonima, njegov vanjski izgled ne smije se mijenjati. Križevi se samo zamjenjuju polumjesecima. U vezi s tim episkop Hans-Johan Jasku izjavio je: “To je … izravno apsorbiranje kršćanstva od strane islama”.

Aktivisti iz pokreta Pegida (patriotski Europljani protiv islamizacije Zapada) pokušavaju se suprotstavljati islamizaciji. Ipak, čak najmasovnija anti-islamska akcija koja je organizirana 13. prosinca 2015. u Dresdenu okupila je najviše 25.000 ljudi.

Nova britanska realnost

Dok su u Njemačkoj uspjeli presjeku pokušaj uvođenja normi šerijata, u Velikoj Britaniji je obrnuto, šerijat se sve više uvodi u pravni i državni sustav. U ožujku 2014. izdano je novo službeno uputstvo odvjetnicima koji određuju, primjerice, kako treba sastavljati vjenčanja da bi bila u skladu s tradicijom islama i da ne proturječe važećem britanskom zakonodavstvu.

Tjednik Sunday Times objavio je da je u muslimanskim zajednicama u zemlji nastala mreža šerijatskih sudova (ukupno ih ima 85), koji predstavljaju muslimanski pravni sustav paralelan sa svjetovnim pravosuđem. Faktički se ostvarilo predviđanje koje je još 2008. izrekao arhiepiskop Kenterberijski, Rouen Williams, o neizbježnom unošenju određenih normi šerijatskog prava u britansko zakonodavstvo.

Inače, prema nekim podacima tiho i neprimjetno djelovanje šerijatskih sudova u Velikoj Britaniji počelo je još 1982.

Bualem Sansal, pisac alžirskog podrijetla koji živi u Njemačkoj, izjavio je nedavno u jednom od intervjua da je glavna snaga islamista i njihovih propovjednika – strpljenje.

“Oni dugoročno planiraju svoje djelovanje. Drugo svojstvo je – inventivnost i umijeće koristiti instrumente koje imaju na raspolaganju: satelitske kanale, internet, društvene mreže, marketing, piar, islamske financije, film, literatura …

Sve to se koristi radi postizanja maksimalne učinkovitosti”- naglasio je on.

Ovaj pisac smatra da će islam vrlo brzo “razbiti” europsko društvo.

“Islamisti se hrabro bore za ono u što vjeruju i to treba priznati. Nažalost, moram reći da Europljani nemaju motiva. Riječ “sloboda” za koju su ranije bili spremni ići na kraj svijeta i da se bore, postala je prazna riječ” – konstatira B. Sansal.
 
(fakti.org)

Filed under: MEDIJI · Tags: , , , , , , , , , ,